question

Školení GDPR pro internetové obchody Brno

Marketing na stávající zákazníky GDPR

Reaguji na dotaz v poradně JE TŘEBA MAZAT STÁVAJÍCÍ OSOBNÍ ÚDAJE - GDPR - myslíte odpověď tak, že mohu zákazníka i nadále oslovit, ale jen v souvislosti s původní objednávkou, ne? Tedy mohu třeba řešit reklamaci prutu, co si zakoupil, ale nemohu mu poslat newsletter na nové boty, co jsme dostaly teď... A jak je to s fotkami - máme na webu fotky rybářů s úlovky, sami nám je poslali, chlubí se jimi....Pokud od nich honem neseženu souhlas (i když mi ty fotky poslali oni dobrovolně), musím fotky smazat? 

Odpověď

Tohle je prémiový obsah.
Pro zobrazení se musíte přihlásit s platným členstvím!

Zaslat dotaz

Na Váš dotaz se pokusíme odpovědět do 2 pracovních dnů. Na dotaz odpovíme přímo v rámci této poradny nebo odpovědí na Vaši e-mailovou adresu. Vyhrazujeme si právo redakčně upravit dotaz pro potřeby stránek www.egdpr.cz.

Vážíme si Vašeho soukromí a proto údaje o Vás jako je jméno nebo e-mailová adresa slouží pouze pro zodpovězení dotazu a nejsou dále uchovávány.