Zásady zpracování osobních údajů pro zaměstnance
Dobrý den, nerozumím jedné věci. Mám eshop a mám zaměstnance. Na eshopu má být Informace/Sdělení o nakládání s daty (od koho je berem, jaká data, co s nimi děláme) a zaměstnanci mají mít podobnou Informaci řešenou vnitřní směrnicí? Nebo se obě dvě informace dají spojit v jednu? Prostě na web napsat v odstavci o sbíraných informacích, že je jednak sbíráme od lidí, co u nás nakoupí, a taky od lidí, co by se k nám hlásili na volnémísto, a taky od zaměstnaců. A u všech uvedu jaká data sbírám a hotovo? Nebo pro lidi na eshopu a zaměstnance jsou to dva dokumenty? Jak to udělat? Díky
Odpověď
Klidně je můžete spojit, ale otázkou je jak to bude s přehledností. Můj názor je, že by oba dokumenty měli být oddělené. Co je zákazníkům do toho, že data zaměstnanců posíláte na sociálku a zaměstnancům, že data zákazníků České poště?